Usein kysyttyä

Miten saan Slice-sovelluksen käyttööni?

Jos et ole vielä Kaakon jäsen, eikä sinulla ole opiskelijakorttia, käy tilaamassa kortti. Kun korttitilauksesi on hyväksytty, saat tunnukset Slice-sovellusta varten sähköpostiisi. Jos et saa tunnuksia, voit saada ne resetoinnin kautta. Katso ohjeet siihen toisesta kysymyksestä tällä sivulla.

Jos olet jo jäsen ja sinulla on opiskelijakortti, käy päivittämässä jäsentietosi. Tarkista, että tiedoissasi on kasvokuva sekä oikea sähköpostiosoite ja että jäsenyytesi on voimassa. Saat sen jälkeen tunnukset sovellukseen resetoinnin kautta. Katso ohjeet siihen toisesta kysymyksestä tällä sivulla.

Slicen sovelluksen saat ladattua sovelluskaupasta.

Miten saan resetoitua tunnukseni, jotta pääsen kirjautumaan Slice.fi-sovellukseen?

Voit resetoida tunnuksesi » tästä linkistä.
Toimi sivulla olevien ohjeiden mukaan.

Jos kirjautuminen ei uusilla tunnuksilla onnistu, poista sovellus ja lataa se uudelleen ja kirjaudu vasta sitten.

Onko mahdollista saada opiskelijakortin tarra postilla kotiosoitteeseeni?

Kyllä on. Huomioithan, että postitus kotiosoitteeseen maksaa 5€. Postimaksu maksetaan > tämän sivun kautta Linkistä ”jatka jäsenyyttä/päivitä tietojasi”. Kirjautuminen omiin tietoihin tapahtuu opiskelijasähköpostillasi.

Onko mahdollista saada tilaamani opiskelijakortti postitse kotiini?

Kyllä on. Saat sähköpostiviestin, kun kortti on noudettavissa oman kampuksesi opiskelijakunnan toimistolta. Vastaa viestiin, että haluaisit kortin postitettavan kotiisi. Ilmoita samassa viestissä myös osoite, johon haluat kortin, jos osoite on eri kuin jäsentiedoissasi oleva. Kortin lähettäminen postitse on opiskelijan vastuulla. Huomioithan, että kortin postitus kotiosoitteeseen maksaa 5€. Jos et maksanut postimaksua kortin tilauksen yhteydessä,voit maksaa sen tällä sivulla
Kirjautuminen omiin tietoihin tapahtuu opiskelijasähköpostillasi.

Voinko tilata kortin/tarran ulkomaille?

Postitus onnistuu vain Suomen sisäisesti. Emme postita ulkomaille.

Miten kauan lukuvuositarrani on voimassa?

1/202X -tarra on voimassa 31.1.202X saakka.
9/202X -tarra on voimassa 30.9.202X saakka.

Tarvitseeko minun tilata uusi kortti, jos minulla on vanha MAMOKin, Klaanin tai Kaakon kortti?

Ei tarvitse, ellet halua. Huolehdi kuitenkin, että sinulla on aina voimassaoleva tarra kortissasi

Tilaamassani kortissa on väärät tiedot, mitä teen?

Ota yhteyttä jäsenpalveluasiantuntijaan tai laita viestiä (toimisto@opiskelijakuntakaakko.fi) -sähköpostiin, niin selvitämme asian.

Lukuvuositarran voimassaoloaika on päättymässä, pitääkö minun tilata uusi kortti?

Ei tarvitse, riittää että käyt uusimassa jäsenyytesi opiskelijakunta Kaakon toimistolla tai tämän linkin kautta. Kun olet uusinut jäsenyytesi, voit käydä noutamassa uuden tarran toimistolta.

Miten kauan menee, että kortti on valmis?

Kortti saapuu toimistolle 2-4 viikon kuluessa.

Kaikki opiskelijakortit toimitetaan keskitetysti Kouvolan kampukselle, josta ne lähetetään vielä Kotkan, Mikkelin ja Savonlinnan toimistolle riippuen siitä, millä kampuksella opiskelija on kirjoilla.

Saapumisilmoitus lähetetään opiskelijan henkilökohtaiseen KOULUN sähköpostiosoitteeseen. (@edu.xamk.fi)

Olen valmistunut, saanko käyttää vielä opiskelijakorttia?

Oikeus käyttää opiskelijakorttia on vain sellaisella Xamkin opiskelijalla, joka on ilmoittautunut läsnäolevaksi opiskelijaksi. Opiskelijan valmistuttua oikeus käyttää opiskelijakorttia päättyy. Samaa käytäntöä sovelletaan myös poissaoleviin tai opintonsa muutoin päättäneisiin opiskelijoihin.

Jos opiskelijalla on käyttämättömiä lukukausia/lukuvuosia, voi käyttämättömiä jäsenkausia anoa eroamislomakkeen avulla.

Tilasin fyysisen opiskelijakortin, mutta en saanut tilausvahvistusta sähköpostiini. Onko tilaukseni tullut perille?

Nykyisessä järjestelmässä ei valitettavasti ole mahdollisuutta automaattisen vahvistusviestin lähettämiseen. Kun olet täyttänyt jäsenhakemuksen ja maksanut sen Paytrailin palvelun kautta, ainoa sähköposti joka saapuu sinulle, on Paytrailin vahvistusviesti.

Ainoa sähköpostiviesti jonka saat meidän toimestamme, on lähettämämme viesti, kun korttisi on noudettavissa toimistoltamme.

Jos epäilet, että tilaus ei ole tullut perille, ota yhteyttä toimisto@opiskelijakuntakaakko.fi sähköpostiin, niin tarkistamme asian.

Maksoin lukuvuositarran postimaksun, mutta en ole saanut uutta tarraa kotiin, mitä tehdä?

Nykyinen järjestelmämme ei valitevasti tuo automaattisesti tietoomme maksettuja postimaksuja ja tästä syystä emme tiedä reaaliaikaisesti kaikkia maksettuja postimaksuja. Tämän takia opiskelijan tulee lähettää viestiä opiskelijakunnan työntekijöille (esim. sähköposti, chat) postimaksun jälkeen, jotta osaamme postittaa lukuvuositarrat oikeille henkilöille.

Kun olet maksanut postimaksun Paytrailin palvelun kautta, tulee sinun lähettää sähköpostia, soittaa tai lähettää viesti chat palvelun kautta, että haluat tarran postitettuna kotiin.

Jos epäilet, että tilaus ei ole tullut perille, ota yhteyttä (toimisto@opiskelijakuntakaakko.fi) sähköpostiin, niin tarkistamme asian.

Mistä saan opiskelijahaalarit?

Opiskelijahaalarit tilataan oman alan opiskelijayhdistyksen tai kampuksella toimivan hupitoimikunnan kautta.